Önmagamnak!

Hiszem, hogy jó vagyok, hogy érdemes vagyok arra, hogy velem is jók legyen. Nem bántottam szánt szándékkal, soha senkit, de persze akadt akinek fájdalmat okoztam, meggondolatlanságból, vagy félelemből eredően. Gyarló és önző vagyok, ahogy minden ember, de tudom, hogy felül tudok kerekedni ezeken újra és újra ha van miért vagy kiért.

Hiszem azt is, hogy erős vagyok, mert így neveltek, mert ezt láttam, mert olyan minta áll előttem, amire nem hozhatok szégyent. És legfőképp magamért, mert hiszem, hogy mindig van tovább. Volt már nagyon rossz időszakom, volt hogy összezuhant minden, de továbbléptem, kitartottam és tényleg felkelt másnap nap. Hiszek abban, hogy ez mindig így lesz, minden nehéz időszak után tovább forog majd a föld. Hiszek a csodákban is, a varázslat erejében és hiszem, hogy mindig ott élnek ezek a dolgok, ahol van nekik táptalaj, ahol hisznek bennük. Hiszek az emberekben, még ha furcsa is, de hiszem azt, hogy legbelül mindenki ugyanolyan. Nincs jó és rossz ember, semmi sem fekete vagy fehér. Azon múlik a dolog, hogy merre dől a mérleg nyelve odabenn. Hiszem, hogyha mindenkiben van elég kitartás, akkor előbb-utóbb a jófelé fog húzni a szíve. És mindenek felett hiszek magamban, abban, hogy képes vagyok rá. Ha sok nehézség árán, akkor nagy harcokat vívva, de akkor is makacsul hiszek a sorsomban és abban, hogy valóra tudom váltani mind azt, amit szeretnék!

Címkék: Gondolatok